פילטרים מיוחדים

למה צריך פילטרים מיוחדים?

פילטרים מיוחדים במשקפיים הם למעשה סוג של עדשות, המוסיפות תכונות מסוימות למשקפיים, מעבר ליכולתן לתיקון הראייה. למשל, אפשר להשתמש בפילטרים לצורך הגנה על העיניים מפני אור מזיק, לשיפור הראייה בתנאים מסוימים, או לשיפור המראה של המשקפיים. הפילטרים המיוחדים משמשים למגוון רחב של שימושים:

הגנה מפני קרינה מזיקה – הפילטרים מסננים קרינת UV העלולה להזיק לעיניים, ובעיקר לרשתית ולקרנית. משקפיים חדשים צריכים להגיע עם מסנן UV מובנה.

שיפור הראייה – הפילטרים יכולים לשפר את הראייה על ידי הגברת הניגודיות, הפחתת הסינוור ושיפור היכולת להבחין בפרטים. לדוגמה, פילטר צהוב עוזר לראות טוב יותר בתנאי תאורה לקויה.

נוחות ויזואלית – פילטרים מסוימים עוזרים להפחית עייפות ויזואלית (מצב שבו העיניים נמצאות במאמץ יתר, וגורמות לתחושת עייפות, מאמץ, ועצבנות), ומאמץ בראייה. לדוגמה, פילטר כחול עוזר להפחית את הסינוור מאור בהיר. 

הגנה על העיניים – פילטרים מסוימים במשקפי שמש יכולים לשמש כעדשות מגן ולעזור למנוע חדירה של חלקיקים כמו אבק לעין.

סטייל ותוספת צבע – פילטרים בצבעים שונים נפוצים גם כפריט אופנתי במשקפי שמש.

ישנם סוגים רבים של פילטרים מיוחדים במשקפיים, למשל: מסנן UV המונע מקרני UV מזיקות להגיע לעין, מסנן אור כחול המפחית את כמות האור הכחול העובר דרך המשקפיים ויכול לגרום לעייפות של העיניים ולהפרעות שינה. מסנן פולריזציה המסנן את הבזקי השמש אשר להיות מועיל במיוחד בנהיגה, ספורט או פעילות בטבע. מסנן מראה המקנה למשקפיים מראה כשל ראי, ומועיל להגנה על העיניים מפני אור בהיר או כדי לשפר את המראה של המשקפיים.

בחירת פילטרים מיוחדים למשקפיים צריכה להתבסס על הצרכים וההעדפות האישיים שלכם, כמובן שמומלץ להתייעץ עם האופטומטריסט ולקבל המלצות בהתאם לבדיקות העיניים. 

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 04-6248087

 

דילוג לתוכן