בדיקת ראייה להתאמת משקפיים

בדיקת ראייה היא בדיקה קלינית, המתבצעת על ידי אופטומטריסט. אנו מבצעים בדיקות ראייה בכדי להתאים את המרשם עבור העדשות למשקפיים שנתאים לכם. 

בדיקת ראייה מקיפה היא הצעד הראשון שיש לעשות, כשמרגישים שהראייה שלכם כבר לא כמו פעם. זה יכול להיות בגלל שאתם מוצאים את עצמכם מדליקים את הפנס בטלפון כדי להאיר על תפריט במסעדה (אחרת לא תראו כלום), כשאתם מגלים שהיד שלכם לא מספיק רחוקה בשביל שתצליחו לקרוא מה כתוב בתעודה של הילד, או כששוב פספסתם אוטובוס כי לא הצלחתם לקרוא את המספר שעליו. תהליך של הדרדרות ראייה עלול לקרות לאנשים שבעבר ראו בצורה מושלמת, אך גם קורה לאנשים שכבר מרכיבים משקפיים או עדשות, וכעת המספר שלהם ככל הנראה עלה, והם שוב לא רואים מספיק טוב למרות המשקפיים / העדשות. 

מדוע הראייה מדרדרת?

הידרדרות הראייה יכולה להיגרם ממספר גורמים:

  • הזדקנות: ככל שאנחנו מתבגרים, העין שלנו עוברת שינויים טבעיים העלולים להוביל לירידה בראייה. שינויים אלה כוללים הידרדרות בהתמקדות של העדשה, יובש בעיניים, וקטרקט. העדשה של העין שלנו מתחילה לאבד את גמישותה וזה מקשה עליה להתרכז באובייקטים במרחקים שונים, מה שעלול להוביל למספר בעיות ראייה.
  • מחלות: מחלות מסוימות יכולות לגרום לירידה בראייה. סוכרת יכולה לגרום לנזק לכלי הדם של העין, מה שעלול להוביל לירידה בחדות הראייה, לטשטוש ראייה, ולבעיות אחרות. ניוון מקולרי היא מחלה הפוגעת במרכז הרשתית, מה שעלול להוביל לירידה בחדות הראייה ולהפרעות בראייה, ואסטרוציטומה היא סוג של גידול בחלק האחורי של העין, שעלול להוביל לירידה בחדות הראייה, לטשטוש ראייה, ולבעיות אחרות.
  • פגיעה: פגיעה בעיניים יכולה לגרום לירידה בראייה. פציעות פיזיות בעיניים יכולות להוביל לשברים בעדשה, בעין או ברשתית. דלקות בעיניים יכולות לגרום לדלקת בקרנית, בלחמית או ברשתית, מה שעלול להוביל לירידה בחדות הראייה, לטשטוש ראייה, ולבעיות אחרות.
  • גורמים סביבתיים: קרינת UV היא קרינה אלקטרומגנטית שיכולה להזיק לעיניים. חשיפה ממושכת לקרינת UV יכולה להוביל לניוון מקולרי, לקטרקט, ולבעיות עיניים אחרות. עישון יכול לפגוע בכלי הדם של העין, מה שעלול להוביל לירידה בחדות הראייה, לטשטוש ראייה, ולבעיות אחרות. צריכת אלכוהול מוגברת יכולה לגרום ליובש בעיניים, מה שעלול להוביל לירידה בחדות הראייה, לטשטוש ראייה, ולבעיות אחרות.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 04-6248087

 

דילוג לתוכן